Medische gegevens - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu Medische gegevens - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu

Medische gegevens

Door: Boudewijn

Blijf op de hoogte en volg Boudewijn

11 April 2011 | Jemen, Sanaa

Veel journalisten worden het land uitgezet. Judith moet dus een beetje oppassen. Haar verblijfsvergunning loopt via mijn bedrijf, dus is het verstandig om officiële visitekaartjes te laten maken. Abdullah heeft een tijd geleden het logo en mijn kaartjes ontworpen, dus ik mail hem weer. Judith's titel wordt "legal adviser".
Na 6 dagen krijg ik een mail met 6 bestanden van Abdullah. Het kaartje van Judith zit er niet bij. Het zijn documenten van artsen en ziekenhuizen waarmee Abdullah aantoont dat hij echt heel ziek is geweets. Hij excuseert zich voor de vertraging en belooft vanavond het kaartje te mailen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Boudewijn

Judith en ik gaan reizen door het Midden Oosten en de Maghreb. We beginnen in maart, april en mei in Sanaa, Jemen. Ook ik ga daar een Arabisch leren. In juni gaan we naar Jordanie en Israel. In juli en augustus gaan we (kort) naar Turkije en daarna naar Syrie. Voor meer (journalistieke) verhalen kijk op http://www.judithspiegel.web-log.nl/ Voor meer foto's kijk op http://www.me.com/gallery/#home Login (zonodig) spiegelbeeld. Password: sultan11

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 94116

Voorgaande reizen:

04 Maart 2010 - 29 Juni 2015

Reis door Midden Oosten

Landen bezocht: