Wachten op Visum - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu Wachten op Visum - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu

Wachten op Visum

Door: Boudewijn

Blijf op de hoogte en volg Boudewijn

06 Maart 2010 | Egypte, Caïro

Na twee hectische weken van inpakken, afscheidsfeestjes en verhuizen naar opslag zijn we nu aangekomen in Cairo. Het visum voor Jemen is nog niet geregeld. Hopelijk krijgen we vandaag goed nieuws van Nabil van het reisbureau die er veel vertrouwen in heeft. Na alle drukte hebben we ons zelf in ieder geval getrakteerd op een heerlijk hotel in Cairo. Als we Jemen op korte termijn niet in komen gaan we of hier in Cairo Arabische les nemen of gaan we naar Damascus. We houden jullie op de hoogte.

• 07 Maart 2010 - 10:46

Frans:

Ik hoop dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn. Ben en blijf heel benieuwd

• 07 Maart 2010 - 13:00

Danielle:

Hee Boudewijn, wat een mooi plan: samen rondreizen door het midden oosten. Ook in Hong Kong volgen we jullie belevenissen. Geniet ervan! Dikke zoen ook voor Juud. Daan

• 08 Maart 2010 - 08:16

Herman:

Hoi Boudewijn,

het weer heb je in ieder geval mee. hier sneeuwt het weer voor de verandering.

• 08 Maart 2010 - 19:31

Tanja:

Hé dat is goed nieuws!! Net zo goed als het nieuws dat Feyenoord (weer) gewonnen heeft! Luuk vond 4 doelpunten wel erg knap en ze verdedigden ook zo goed zei hij nog! Succes met de snelcursus Arabisch. Tot snel! Liefs Tanja

• 08 Maart 2010 - 19:32

Tanja:

Boudewijn

Judith en ik gaan reizen door het Midden Oosten en de Maghreb. We beginnen in maart, april en mei in Sanaa, Jemen. Ook ik ga daar een Arabisch leren. In juni gaan we naar Jordanie en Israel. In juli en augustus gaan we (kort) naar Turkije en daarna naar Syrie. Voor meer (journalistieke) verhalen kijk op http://www.judithspiegel.web-log.nl/ Voor meer foto's kijk op http://www.me.com/gallery/#home Login (zonodig) spiegelbeeld. Password: sultan11

Actief sinds 14 Feb. 2010