Yemen, here we come!!! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu Yemen, here we come!!! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu

Yemen, here we come!!!

Door: Boudewijn

Blijf op de hoogte en volg Boudewijn

07 Maart 2010 | Egypte, Caïro

Gisteren waren we al aan het zoeken naar appartementen in Cairo. Voor een tijdelijke oplossing keken we naar een goedkoop hotelletje in Down Town. Op dat moment belde Nabil met het nieuws dat de visa er waren!! We zijn het meteen gaan vieren met een biertje in Cap d'Or. Een schimmige maar wel gezellige bar. Ze herkenden ons nog van afgelopen oktober en vroegen waar we al die tijd gebleven waren. Ook weer lekker gegeten in restaurant van Italiaans cultureel centrum. Door dat de visum stress er nu af was kon ook Judith vandaag genieten van een luxe dagje aan het zwembad. Over 5 uurtjes zitten we in het vliegtuig, dan wat minder luxe en alcohol. Hopelijk gaat het allemaal goed

• 07 Maart 2010 - 16:12

Anneke:

Hé Boudewijn en Judith!

Dat is goed nieuws. Succes in Jemen en ben benieuwd naar jullie berichten!

Groet, Anneke

• 07 Maart 2010 - 19:57

Annette:

Lieve Bou en Juut. Joepie, fijn dat het visum er is. Dank voor de witte bonen en peperoncinoos. Kan je nooooooit genoeg van hebben :-). Veel geluk in Sana.
    dikke kus annette

• 08 Maart 2010 - 08:50

Inge:

super zeg, die nabil verdient ook wel een biertje,maar waar haal je dat vandaan?

• 08 Maart 2010 - 17:11

Monique S:

TOP hoor!! Toch indruk gemaakt Juud ;) Goede reis naar Jemen en wij ontfermen ons hier wel over de alcohol...
    X

• 08 Maart 2010 - 19:12

Helen:

Boudewijn/Judith waar ben je nu????
    Xx helen

• 09 Maart 2010 - 19:58

Bernad B:

Terwijl hier elke ochtend nog een laagje ijs op de Breitnersingel ligt genieten jullie al van de warmte in Sanaá. 't Is niet eelijk. Hou ons goed op de hoogte want we zijn heel nieuwsgierig hoe jullie avontuur verder zal verlopen.
    Bernard

• 11 Maart 2010 - 22:48

Joost:

goed geregeld boudewijn en juud! ik geloof dat judith het niet meer durfde te hopen op jullie afscheidsborrel... en je nu poeslief gedragen, he, tegenover de stars en stripes (op uniformen dan)!
    groet, joost

Boudewijn

Judith en ik gaan reizen door het Midden Oosten en de Maghreb. We beginnen in maart, april en mei in Sanaa, Jemen. Ook ik ga daar een Arabisch leren. In juni gaan we naar Jordanie en Israel. In juli en augustus gaan we (kort) naar Turkije en daarna naar Syrie. Voor meer (journalistieke) verhalen kijk op http://www.judithspiegel.web-log.nl/ Voor meer foto's kijk op http://www.me.com/gallery/#home Login (zonodig) spiegelbeeld. Password: sultan11

Actief sinds 14 Feb. 2010