Vergeet blog Judith niet!!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu Vergeet blog Judith niet!!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Boudewijn Berendsen - WaarBenJij.nu

Vergeet blog Judith niet!!!!

Door: Boudewijn

Blijf op de hoogte en volg Boudewijn

27 Februari 2010 | Nederland, Rotterdam

Voor meer verhalen, zie www.judithspiegel.web-log.nl


  • 01 Maart 2010 - 08:21

    Arie Benard:

    Boudewijn,

    Bedankt voor de samenwerking. Veel plezier op je rondreis.

    Gr. Arie Benard

  • 03 Maart 2010 - 11:23

    Boudewijn:

    het waren twee mooie dagen! het ga je goed.

    gr. herman kettenis

  • 03 Maart 2010 - 16:45

    Wim:

    Beste Boudewijn en Judith,
    Ik werd verrast door het bericht van Boudewijn dat jullie op reis gaan. En hoe! Ik wist ook niet dat jij, Judith al weg was, maar inmiddels heb ik je blogs ontdekt en genoten.
    Ik wens jullie een ongelooflijk mooie tijd en reis en zal jullie zeker volgen.
    Het ga jullie goed en tot ziens in Rotterdam (?!) Wim Span

  • 07 Maart 2010 - 09:33

    Erik Klanderman:

    Hee Boudewijn, wel verrast door je bericht, maar in zekere zin toch ook weer niet.
    Hoop dat jullie veel moois meemaken en geen narigheid. Ik zie ons nog zo aangenaam "verpozen" in de Fullerton en praten over leven in een ander land.
    Ik blijf je wel volgen en mocht je in de buurt zijn dan ben je uiteraard welkom.
    Heb je een web-mail adres waarop ik je eens een berichtje kan sturen?
    Groet, Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Boudewijn

Judith en ik gaan reizen door het Midden Oosten en de Maghreb. We beginnen in maart, april en mei in Sanaa, Jemen. Ook ik ga daar een Arabisch leren. In juni gaan we naar Jordanie en Israel. In juli en augustus gaan we (kort) naar Turkije en daarna naar Syrie. Voor meer (journalistieke) verhalen kijk op http://www.judithspiegel.web-log.nl/ Voor meer foto's kijk op http://www.me.com/gallery/#home Login (zonodig) spiegelbeeld. Password: sultan11

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 93411

Voorgaande reizen:

04 Maart 2010 - 29 Juni 2015

Reis door Midden Oosten

Landen bezocht: